maandag 7 juni 2010

HEERLIJK Netwerken

Ooooo wat was het gezellig gisteren, de Netwerk High Tea met 18 webshop-collega's. Georganiseerd door Miranda van Juffrouw Juul, bij Bubbles en Blessings in Bilthoven. Wat een locatie! Online contact was er wel, maar we hadden elkaar nog nooit live ontmoet. Na een hoop geklets en uitwisselen van tips en ideeën was het plots 17.00 uur. Time flies... Gelukkig nog een gezellig ritje terug richting het zuiden met Audrey van Hip en Stip Kaarten . wat mij betreft is deze middag zeker voor herhaling vatbaar!

2 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je!
    Ik zag ook al foto's op Hyves van jullie netwerkfeest. Dat ziet er gezellig uit!
    Kom je ook eens bij mij 'op visite'?

    Groeten Simone
    ...van Siem & Zo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was super gezellig Laura, de locatie was super, en ik vond het erg gezellig samen met jouw te reizen! Brabantse gezelligheid zou ik bijna zeggen. Een middag om op terug te kijken. Dochter Sophie heeft jouw cadeautje al bevestigd op haar spijkerjasje!

    Lieve groet, Audrey

    BeantwoordenVerwijderen