zondag 3 januari 2010

En toen was er een blog!

Na een webshop en hyves nu ook een gezellige blog. Gewoon, om jullie een beetje op de hoogte houden van allerlei leuke dingen. Dingen die ik hier en daar (online) tegenkom, dingen die me inspireren en dingen waar ik blij van wordt. Op het gebied van o.a. kids, lifestyle, dingen die ik beleef en dingen die andere beleven.

En natuurlijk over alles rondom mijn webshop Laulicious. Waarvan ik vandaag weer de deuren opende na een (welverdiende) heerlijke vakantie. En waarvan binnen nu en twee weken de complete collectie wordt omgetoverd en vernieuwd. Nieuwsgierig? Hou mijn blog en mijn webshop goed in de gaten.

...pfoehee, dat viel best mee, mijn eerste echte logje:) Ik hoop dat jullie (lees: toekomstige volgers) met veel plezier mijn weblog zullen volgen. Heb je een leuk idee of een leuke tip? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten