donderdag 7 januari 2010

Bakjes!

Je kunt er wat mij betreft nooit genoeg hebben: bakjes! Ik ben er echt gek op! Grote bakjes, kleine bakjes, bakjes waar bakjes in kunnen, plastic bakjes, bakjes van Oilily, bakjes van Missoni, bakjes van de Hema, bakjes met Nijntje, Muis en de vriendjes van Sesamstraat en.....bakjes uit JAPAN! Met Roodkapje erop! Owwwww, je kunt mij gerust samen met mijn laptop een weekje ergens opsluiten. Al surfend op het web kom ik de tijd wel door. Want bekijk nou deze japanse website (even tussen de japanse tekentjes heen lezen). Zijn ze niet te gek? Die bakjes met print van Roodkapje? En die broodtrommel! Als je het mij vraagt heeft in Japan iedereen een hele collectie bento-boxes. Ze zijn zelfs verkrijgbaar met meerdere verdiepingen inclusief chopsticks (zo gaaf! Ik zal er binnenkort een logje aan wijden, ze zijn gewoon te mooi). Voor nu even de bakjes van Roodkapje. Neem een kijkje op deze website en ontdek nog veel meer mooie spulletjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten